Pagina's

donderdag 18 augustus 2016

Lief

Hallo allemaal,

Vandaag een soort herfstkaartje op mijn blog. Ik vind deze kleuren altijd zo verschrikkelijk mooi. Natuurlijk weer met mooie materialen van Noor! Design.


De basis is gemaakt met een shape mal van Dutch Doobadoo.


Het mooie herfstplaatje is van Hobbyvoordelig knipvel 129. Ik heb bij het plaatje mal 6002/0579 gebruikt.


Ook de leuke klimop 6002/0456 blijft zo mooi om te gebruiken. De herfstbladeren van mal 6002/0333 passen er zo mooi bij.


Het mooie designpapier komt uit de Crafty Boutique 9100/0301. De blaadjes die open zijn, zijn van Dutch Doobadoo, evenals het spinnetje.


Dit was weer mijn kaartje voor vandaag. Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag.


4 opmerkingen:

Nicolette zei

Prachtig Ineke. Het plaatje is zo leuk en de kleuren zijn mooi gekozen.
Groetjes Nicolette

Unknown zei

Wat een prachtig plaatje! En die kleuren, wat je al zei...
XXX Mieke

Ankie vd Polder zei

Zeker mooie kleuren en je creatie is prachtig geworden. Groetjes, Ankie

Jannie den Butter zei

Een heel mooi kaartje Ineke!
Leuk model en lief plaatje.
Groetjes Jannie