Pagina's

woensdag 4 mei 2016

Gift with love

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie 2 merci doosjes (Dutch Doobadoo) zien die ik al een paar maanden geleden heb gemaakt. Gewoon omdat ze zo leuk zijn om te maken.


Er is van Dutch Doobadoo een heel leuk malletje om deze doosjes te maken.


Ik heb er eentje voor onze kleindochter Lieke gemaakt, omdat ze zo gek is op chocolade en het zo heerlijk vindt om te knutselen. 


Ik heb het mooie designpapier uit paperblok 6011/0704 gebruikt voor dit doosje. De Van ...Voor....stempel komt van clearstamp 6410/0083 en is gestempeld op het mooie designpapier. Ik heb deze gestanst van mal 6002/0349. Het leuke randje binnen in het doosje komt van stencil 6002/0366.
Het mooie takje komt van mal 6002/0263.


Voor het doosje hieronder heb het designpapier gebruikt uit paperblok 6011/0308. De leuke tekstjes komen van clearstamp 6410/0317, de leuke malletjes waarmee je de tekstjes kunt uitsnijden komen van stencil 6002/0324.


Ik heb bij dit doosje ook de leuke bloemetjes van stencil 6002/0452 gebruikt. Het leuke takje komt weer van mal 6002/0263.


Ik heb tussen het designpapier magneetjes verwerkt, zo blijft je doosje mooi dicht zitten.


Dit was het weer voor vandaag. Ik wens jullie allemaal een fijne avond en morgen een goede Hemelvaartdag toe. 

Liefs Ineke

5 opmerkingen:

Unknown zei

ze zijn weer super leuk, voor jullie ook een fijne hemelvaartsdag !!!!

Miranda K zei

heel leuk en lekker ;) fijne hemelvaartsdag/bevrijdingsdag

ADA zei

Super leuke chocolade doosjes, fijne dagen.
GROETJES ADA

Moni Agila zei

Heel leuk gedaan.

Jannie den Butter zei

Prachtige doosjes zijn het Ineke!
Super mooi gemaakt.
Groetjes Jannie