Pagina's

donderdag 4 februari 2016

Nog meer feest - Create & Celebrate


Hallo allemaal,

Het feestje bij Joy!Crafts gaat nog steeds door hoor. Want ze bestaan tenslotte het hele jaar 10 jaar dus we gaan jullie het hele jaar door verblijden met leuke acties. Vanaf 18 februari zal deze set met daarin 3 papierblokken voor jullie in de winkels liggen. En de prijs is ook een feestje: 3 blokken voor maar € 9,99. Die aanbieding wil je toch niet missen?
(let wel op want ze worden slechts in gelimiteerd oplages gemaakt deze actiesets en op = op!!!)



Vandaag laat ik jullie een kaart zien die ik gemaakt heb van het Noor! Design papierblok At the Movies. Ik heb voor deze kaart mooie materialen van Noor! Design gebruikt. Allereerst het leuke paperblok uit de set Create & Celebrate 9100/0251.


Ik heb bij deze leuke felle kleurtjes mooi kraftpapier van JoyCrafts gebruikt.


Het leuke plaatje past mooi in de rechthoekige mal 6002/0421.


De leuke bloemenrand 6002/0476 heb ik aan de bovenkant verwerkt met de losse bloemetjes 6003/0024 er op. Aan de beide zijkanten heb ik mal 6002/0366 gebruikt. De klimop 6002/0456 blijft mooi om te gebruiken. de losse sterren komen uit het paperblok.


Ik vind deze kleuren geweldig mooi om te gebruiken en ik hoop dat ik jullie vast heb kunnen inspireren om deze leuke paperblokjes te gebruiken. 

Zorg dus dat je je set snel reserveert bij de hobbywinkel want op = op!


2 opmerkingen:

ADA zei

wow, wat een mooie kaart en die bloemen boven op zijn geweldig leuk.
GROETJES ADA

Jannie den Butter zei

Geweldig , wat een prachtige kaart Ineke.
Weer heel wat op te zien , wat een kleuren !!
Heel mooi alles bij elkaar.
Groetjes Jannie