Pagina's

donderdag 4 februari 2016

It's Spring

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een envelopje zien die ik gemaakt heb met een nieuwe mal van Dutch Doobadoo.


 Ik heb de basis uit kraft karton gehaald en bewerkt met leuk designpapier van Studio Light.


Ik heb er een passend kaartje in gemaakt en heb een plaatje van Studio Light en de leuke eendjes en teksten van Dutch Doobadoo gebruikt.


De leuke takjes en banner zijn van Noor! Design.


Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag en hartelijk dank voor het langskomen.

Liefs Ineke

6 opmerkingen:

Cobie zei

Prachtig!
Groetjes Cobie

ADA zei

Super mooi zeg, leuk papier ook.
GROETJES ADA

rosina zei

Heel mooi Ineke!

Prachtige kleurencombinatie.

Liefs Rosina

Unknown zei

Prachtige combinatie van kleuren. Vraagje is de andere zijde van het envelopje gewoon bruin of heb je die ook prachtig versierd?

Caroline Cards zei

Mooie envelop Ineke. Ik vind het blauw met kraft een prachtige kleurcombinatie. Die eendjes zijn schattig!!!!
groetjes, Caroline

Jannie den Butter zei

Wat een prachtige envelop met kaartje Ineke!!
Mooi zijn de kleuren bij elkaar gezocht.
En super versierd met kant en lint.
Groetjes Jannie