Pagina's

vrijdag 4 december 2015

Noor! Vriendinnendag

Hallo lieve Noor vriendinnen,

Hebben jullie er ook zo zin? De Noor vriendinnendag? Ik kan jullie vertellen dat ik er onwijs veel zin in heb. Nog een nachtje slapen en het is weer zo ver. We mogen dan zo'n 80 vriendinnen begroeten. Geweldig toch.

Ik mag deze dag een workshop geven en dat doe ik samen met Cootje Verhoeven. Wat ik ga doen is nog een beetje verrassing. Ik zal jullie vast een kleine sneak laten zien.


Ik kan jullie verklappen dat het echt leuk wordt. Meer vertel ik niet. Jullie zullen het morgen zien.

Tot morgen allemaal!



3 opmerkingen:

rosina zei

Ja hoor Ineke...........


Het ziet er zo al prachtig uit. En ik heb het nakijken en moet maar wachten tot je morgenavond? de resultaten plaatst.

Jullie in ieder geval een fijne dag morgen. Geniet ervan.

Liefs Rosina

gerardenhennie zei

Veel plezier morgen het ziet er nu al spetterend uit waar wordt zo,'n dag gegeven Ineke groetjes Hennie

Liefs Ineke zei

Hoi Hennie deze dag wordt in Waspik gegeven. Heel veel liefs van Ineke