Pagina's

vrijdag 11 december 2015

Kerstmis is ....

Hallo allemaal,

Afgelopen week konden we allemaal mee doen met de sketch online bij Noor! Design. Wat vond ik dat leuk. Ik heb deze sketch nog een keertje gemaakt. Ik heb alleen de bloemen, tekst en doiley gespiegeld.
En dit is het resultaat.


Ik heb voor de basis weer kraft en wit karton genomen. Het mooie designpapier en plaatje is va Studio Light. 


Het leuke hekje is helemaal nieuw van Noor! Design en komt van het nieuwe set van mallen 6002/0503. De leuke swirls komen van mal 6003/0061.



Ook heb ik de klimop stans 6002/0456 gebruikt.


De doiley komt van mal 6002/0361 en de mooie randmal onderaan de kaart komt van mal 6002/0362. de tekst komt van clearstamp 6410/0111. Het mooie rozenlint komt bij Kimya Verpakkingen vandaan.


Dit is voor vandaag weer mijn kaartje. Ik vond de sketch erg leuk. Ik wens jullie allemaal nog een fijne dag en dank jullie wel voor het langskomen.



2 opmerkingen:

lenywim35 zei

Van jou is ie heel mooi geworden. Ik heb alles opgeschreven en zie volgend jaar wel. Nu niet meer.
gr leny w

Ria van Veldhuizen zei

Prachtig Ineke!
Groetjes van Ria