Pagina's

maandag 5 oktober 2015

Pocket letter Autumn

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie mijn eerste pocketletter laten zien, natuurlijk gemaakt met allemaal mooie materialen van Noor! Design.


De basis van de kaartjes is wit karton, het leuke designpapier van hout komt uit een atc blokje 6003/0405.
De mooie plaatjes die ik bij deze pocket letter heb gebruikt zijn allemaal van Syta van Gelderen.


De paddenstoel met het herstblad heb ik gebruikt samen met het gras.


De hertjes en klimop doen het leuk samen met de spin van Dutch Doobadoo.



Hier heb ik de ronde klimop stans door gesneden rondom het mooie plaatje met de paddenstoelen.
Ik heb alle blaadjes op deze pocketletter beinkt met distressinkt.






Ook de paddenstoelenrand blijft leuk om te gebruiken samen met het gras en de oudere blaadjes van JoyCrafts.



Ook de leuke paddenstoel van Dutch Doobadoo gebruikt samen met de paddenstoelenrand.


Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met deze pocketletter.


4 opmerkingen:

Lia zei

Dit ziet er schitterend uit!
Lia xx

Ria van Veldhuizen zei

Net of je niets anders maakt! Schitterend!
Groetjes van Ria.

Ghea zei

Wow wat een beeldschone pocket letter is dit, prachtige kleuren.
Liefs Ghea

Silvis Kreativstube zei

Hallo liebe Ineke,

dein Pocket Letter ist wunder, wunderschön gestaltet. Wow, was es da alles zu entdecken gibt. Ich bin total begeistert von der Gestaltung. Ganz liebe Grüße Silvi