Pagina's

vrijdag 9 oktober 2015

Herfst bij Hobbyvoordelig

Hallo allemaal,

Morgen 10 oktober staat er weer een gezellige demodag gepland bij Hobbyvoordelig in Delft. Ik mag daar weer een demo verzorgen en ik laat jullie morgen de leuke mallen zien van Dutch Doobadoo in combinatie met de mooie materialen van Noor! Design.

Ik laat jullie vast deze kaart zien. Het lijkt echt wel herfst op deze kaart.


Ik heb voor het model van de kaart de leuke swing card art cirkle gebruikt. Ook de grote paddenstoelen komen van een mal van Dutch Doobadoo.


De paddenstoelen, herstbladeren en klimop stansen zijn van Noor! Design.


Het leuke plaatje is van Hobbyvoordelig. De hertjes zijn ook van Dutch Doobadoo en vormen samen met het spinnenweb voor een passend geheel.


De stippen van de paddenstoelen heb ik met een mask stencil gemaakt door middel van structuurpasta te gebruiken. De nerfjes van de blaadjes zijn glimmend zodat het net een beetje nattig lijkt.


Kom gezellig morgen langs in winkelcentrum de Hoven in Delft bij Hobbyvoordelig. Ook Marjan van der Wiel geeft er een leuke demo met de mooie artikelen van Mariannedesign.

We beginnen morgen om 10.00 uur tot 16.00 uur. Ik zie jullie miscchien wel morgen. Fijne avond allemaal.



3 opmerkingen:

Unknown zei

Wat een beeld van een kaart Ineke echt toppie

Liefs Nellie

Cobie zei

Prachtige kaart! Leuk die hertjes.
Groetjes Cobie

Suzan zei

Prachtige kaart heb je gemaakt Ineke!
Groetjes Suzan