Pagina's

zondag 18 oktober 2015

Demo bij Het Schaepje

Hallo allemaal,

Vanavond laat ik jullie een kaartje zien die ik weer gemaakt heb met allemaal mooie materialen van Noor! Design.


Ik heb deze kaart aanstaande dinsdag 20 oktober bij me op de demo die ik mag geven bij het Schaepje in Dordrecht. Ik werd voor het maken van deze kaart geinspireerd door Nellie Hulsebos.



Het leuke plaatje is weer eens een 3D plaatje. Ook best weer eens leuk om te doen. Jullie kunnen 
Het Schaepje vinden aan de Aalscholverstraat 69 in Dordrecht. Ik ben er vanaf 10.00 uur te vinden.


Dus heb je zin en tijd kom gezellig langs op dinsdag 20 oktober bij Het Schaepje. Loes en ik kijken naar jullie uit.


                                 

5 opmerkingen:

Ela zei

Ziet er prachtig uit! Groet Ela

Ela zei

Ziet er prachtig uit! Groet Ela

Anoniem zei

Supersss!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Erica ♥ zei


Wat een pracht van een kaart ☺
Gezellige en fijne (knutsel) dagen
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel}

corryskaart zei

hoi ineke
je kaart ziet er wonderlijk mooi uit met al die prachtige details
groetjes corry