Pagina's

zondag 27 september 2015

Walking in a winter wonderland

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaart zien die ik gemaakt heb met mooie materialen van JoyCrafts/Noor! Design. Ik heb deze kaart gemaakt voor de demo bij Hobbyvoordelig gisteren. Wat was het weer gezellig en lekker druk.


 Het mooie designpapier is van Noor! Design en komt uit paperblok 6011/0319. 


De leuke raampjes zijn van JoyCrafts en komen van stencil 6002/2046. Achter het grote raampje heb ik een mooi plaatje van Hobbyvoordelig verwerkt. Dat leuke plaatje kan je HIER vinden.


De tekst komt van clearstamp 6410/0124 en heb ik achter het kleinste raampje verwerkt. Natuurlijk mag het leuke stencil van winter 6002/2033 niet ontbreken, evenals de leuke hertjes 6002/2029. Het mooie grote plaatje met de hertjes is ook weer van Hobbyvoordelig en vind je HIER.


Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart en wens jullie nog een hele fijne zondag toe.

Liefs Ineke

3 opmerkingen:

Sylvia zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Sylvia zei

Prachtige kaart. Heel leuk model.

anneke's creaties zei

wauw wat een mooie kaart
ik vind hem echt helemaal geweldig

groetjes anneke