Pagina's

zaterdag 4 juli 2015

Kerstknuffels

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer een kaartje zien die ik gemaakt heb voor het blog van Hobbyvision. Ik heb gekozen voor een kerstkaart omdat er allemaal van die mooie materialen zijn uitgekomen voor kerst.


Ik heb voor deze kaart de prachtige ronde sterren gebruikt.



Ook heb ik weer eens een oudere borduurmal van Noor! Design opgezocht. Wat blijft het toch leuk om te borduren. Het geeft net een extra accentje aan je kaart.



Als tekst heb ik een mooie tekst van Noor! Design genomen.


Het mooie designpapier en het plaatje zijn eveneens van Noor! Design



Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart, Hartelijk dank voor het langskomen en tot de volgende keer.

Liefs Ineke

Noor! Design - Winter Wishes - Circle Stars Paperbloc - Paper & Pictures - Merry Christmas Noor! Design - Cutting & Embossingmal - Banners (2st) Noor! Design - Clear stamp - Happy Holidays - Vrolijk Kerstfeest Joy! Crafts - NOV Joy! Crafts Kraft cardstock 15 x 30 cm 
Joy! Crafts - Paperpad Kerst - Happy Holidays 2Chrissie garenkaart 161-166 Geel-goud Chrissie garenkaart 113-118 (glitter) 

7 opmerkingen:

Cobie zei

Prachtige kaart Ineke!
Groetjes Cobie

Anoniem zei

Mooie kaart, en weer prachtig met die borduurmal erbij.

Silvis Kreativstube zei

Hallo liebe Ineke,

deine Karte ist wieder so wunderschön gestaltet.
Ich mag den Schriftzug Kerstknuffels so sehr.
Ich bin ganz begeistert.
Ganz liebe Grüße Silvi

Bianca van Tilburg. zei

Wat een leuke kerstkaart met kerst knuffels.
Liefs Bianca.

Bianca van Tilburg. zei

Wat een leuke kerstkaart met kerst knuffels.
Liefs Bianca.

Bianca van Tilburg. zei

Wat een leuke kerstkaart met kerst knuffels.
Liefs Bianca.

Erica ♥ zei


Zeker mooie materialen weer, en je hebt er
uiteraard een te gek mooie kaart mee gemaakt ☺
Een leuk en gezellig (knutsel) zonneweekend
Liefsss van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel}