Pagina's

woensdag 28 januari 2015

Welcome little one

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer eens een kaart zien. Ik heb het hele leuke label gebruikt van Dutch Doobadoo. Geweldig leuke kaarten kan je hier mee maken.


Het label zelf heb ik van wit karton gesneden. Het designpapier wat ik heb gebruikt is van JoyCrafts en komt uit paperblok 6011/0041. De mooie randmal met de harten heb ik gestanst uit glitterkarton 8011/0424.


Jullie weten al dat ik een fan ben van de mooie vierkante mal, die heb ik achter het plaatje gebruikt. Ook het mooie hart kan je goed gebruiken voor een geboortekaart.



Wat bloemetjes er bij en de tekst. Zo heb je snel weer een kaartje gemaakt. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart.



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:

5 opmerkingen:

Richtsje zei

Zopas zag ik deze beauty ook al voorbij komen op FB en nu hier nog even een reactie achterlaten! Het is weer een geweldige mooie creatie met een zeer hoog a'la Ineke gehalte!! Bijzonder mooi en kunstig gemaakt en zo helemaal mijn stijl!

Groetjes Richtje

Silvis Kreativstube zei

Hallo liebe Ineke,

ich kann nur sagen wunder, wunderschön. Mir fehlen vor Begeisterung die Worte. Absolut grandios was du immer gestaltest. Ganz liebe Grüße Silvi

Plony zei

Schitterend!!!!! Echt geweldig mooi, je blijft kijken. ik moest wél lachen hoor Ineke.....ik ben ook al verschillende keren bezig geweest met het label maar soms zie je het hele label niet meer door alles wat je erop plakt.....we frutten toch zo graag met van alles op onze kaarten hè hahaha.
xxx Plony

Unknown zei

Wat mooi Ineke die label kaarten deze ook weer heel byzonder ik heb vanmiddag het label ook gekocht kon het niet laten

Erica ♥ zei


Wat ontzettend prachtig weer, toppie ☺

Een leuke en gezellige (knutsel) zondag
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel}