Pagina's

woensdag 29 oktober 2014

Hugs & Kisses

Vandaag laat ik jullie weer een kaartje zien met de prachtige rozenhoek en natuurlijk weer de leuke oprolroosjes. Ik was vorige week op de beurs bij Syta van Gelderen al aan deze kaart begonnen maar ik heb hem nu afgemaakt. 


Ik heb een kaart gemaakt uit karton van 15 x 30. Deze heb ik gerild op 15 cm. 18 cm, 21 cm en 28 cm. Je kunt de kaart dan zo vouwen dat je een soort standaard hebt. Bij de onderste foto kan je dat ook nog een klein beetje zien. Het leuke achtergrond papier is van Syta en kan je HIER vinden. Het leuke plaatje is ook van Syta.


In de roosjes heb ik een plakparel verwerkt. Het leuke kant wat achter de roosjes is verwerkt komt ook bij Syta vandaan.


De rozenhoek heb ik 2 x gestanst en geembost. 1 x met kraft karton en 1 x met zalm roze. De roze rozen heb ik nog een keertje uitgesneden en er boven op verwerkt. 


Een eenvoudige kaart met een leuk plaatje. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart.



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:

7 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een lieve kaart Ineke..
Lieve groetjes Miranda

Grietje zei

Prachtige kaart Ineke, dat van die standaard is een goed idee, dan blijft de kaart ook beter staan met al dat moois voorop...
Groetjes Grietje

Anoniem zei

Hoog knuffelgehalte!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Silvis Kreativstube zei

Hallo liebe Ineke,

du hast wieder eine wundervolle Karte gestaltet. Die Rosenstanze finde ich absolut genial. Das Teddymotiv ist herzallerliebst. Ich bin begeistert. Ganz liebe Grüße Silvi

Sylvia zei

Mooie kaart,Ineke.Wat een lief plaatje.

Groetjes,
Sylvia.

tanja zei

Prachtig deze knuffel kaarten,.
Prachtige kaarten en techniek zie weer heel inspirend , zit ook nog aan de kaarten maar ook met ander materiaal werk ik nu , nieuwsgierig bezoek me blog,

Erica ♥ zei


Wat ontzettend mooi weer ☺

Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}