Pagina's

dinsdag 9 september 2014

Demo Noor vriendinnendag


Hallo allemaal,

Vandaag mag ik het spits afbijten over de Vriendinnendag. Nog een paar dagen en dan is het zover en gaan we een leuke dag beleven met onze Noor! Vriendinnen. Ik vind het hardstikke leuk dat ik weer een Noor meisje ben en bij deze dag aanwezig mag zijn.

Ik mag deze dag een demo geven met het thema Herfst. Ik vind het helemaal geweldig dat ik met dit thema mag werken en laat jullie vast een kaartje zien, maar ik hoop jullie nog veel meer te laten zien op deze dag waar ik helemaal naar uitkijk.



We verwelkomen deze dag meer dan 100 Noor vriendinnen die een kaartje hebben bemachtigd. Maar er is goed nieuws voor degenen die mis gegrepen hebben. We openen na 14.00 uur de deuren voor iedereenop 19 september.

Let op: mensen zonder kaartje hebben natuurlijk NIET de privileges van de dames die een kaartje hebben gekocht. Uitsluitend mensen met kaartje mogen deelnemen aan de 4 workshops, krijgen een lunch en 2 x koffie / thee en gaan naar huis met een goed gevulde goodybag.

Jullie kunnen alles lezen op het blog van Noor! Design.

Ik wens jullie allemaal een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en tot de volgende keer.

Liefs Ineke


7 opmerkingen:

Crea Astrid zei

Wat een mooie herfst tag heb je gemaakt Ineke. Ik wens je heel veel succes en plezier bij het Noor! team. Ik zal je wel missen bij het Joy!crafts design team.

Liefs, Astrid.

Henriëtte zei

Wat gaaf voor je dat je weer een Noor-meisje bent Ineke, zal je missen bij het Joy-team maar kom je zeker nog wel tegen.
Veel plezier op de Noor-dag aan je tag zal het niet liggen, die is zoals altijd weer prachtig.

Liefs Henriëtte

Erica ♥ zei

Schitterend Ineke, echt mooi ☺
Gezellige en fijne (knutsel) week ☼
Liefssss Erica
{Heidebloempjuh}

corryskaart zei

ziet er geweldig uit dus sta ik te trappelen van ongeduld om te komen op de noordag
groetjes corry

Unknown zei

Dat ziet er prachtig uit Ineke! Ben ook benieuwd wat je allemaal mee gaat nemen naar de Kreahoek aanstaand weekend. Ik heb er in ieder geval al helemaal zin in! Ook volgende week ben ik er bij, ik heb samen met een vriendin een kaartje kunnen bemachtigen voor de Vriendinnendag.

gr. Renata

Original handmade by Janneke zei

Wat een mooie herfstTAG heb je gemaakt Inke. Ik wens je een hele gezellige en creatieve dag toe!

Groetjes Janneke

jolanda zei

prachtige kaart