Pagina's

vrijdag 29 augustus 2014

Autumn Greetings

Deze week zijn er ook weer de Knotsgekke Kaartendagen in Den Bosch. Ik keek er helemaal naar uit, want ik mag er een demo geven met de nieuwste materialen van JoyCrafts/Noor! Design. Morgen is alweer de laatste dag. Jullie kunnen me vinden in de stand bij Hobbyvoordelig nummer 119.

Ik laat jullie  een kaartje zien die ik gemaakt heb met de mooie paddestoel 6002/0333, het herfstblad 6002/0333 en de paddestoelenrand 6002/0317.


Ik heb een ronde easelkaart gemaakt en hier alles op verwerkt. Ik vind het een echte herfstkaart geworden samen met  de mooie rendieren 6002/2029


Ik heb ook een ouder malletje van JoyCrafts gebruikt mal 6002/0022, een lineaaltje met allemaal leuke blaadjes. De tekst komt van clearstamp 6410/0317 en is gestanst met stencil 6002/0324.


Jullie kunnen Hobbyvoordelig vinden bij standnummer 119 op de Knotsgekke Kaartendagen in de Brabanthallen in Den Bosch. Ik zal nog veel meer bij me hebben om aan jullie te laten zien.



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:





7 opmerkingen:

martine zei

gewoon weg schitterend je kaart
prachtig !!
lieve groetjes martine

Cobie zei

Wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt Ineke!

Groetjes Cobie

Frosien zei

Hallo Ineke, wat een superleuk kaart heb je gemaakt van die herfstmallen, de mallen zijn ook erg mooi alleen zou ik niet weten waar je de bijpassende plaatjes vandaan zult halen, groetjes Frosien

corryskaart zei

hoi ineke
een erg mooie herfstcreatie zo met die leuke paddestoelen
groetjes corry

Judith Liefting zei

Geweldig mooi Ineke!

Tineke van der Linden zei

Schitterend mooi is je herfstkaart Ineke!
Groetjes Tineke

Erica ♥ zei

Heb je het leuk gehad op de beurs ?
Je kaart is weer super, echt mooi gemaakt ☺

Een leuk en gezellig (knutsel) weekend nog ☼
Liefsss van Erica
{Heidebloempjuh}