Pagina's

woensdag 21 mei 2014

Voor jou....van mij

Hallo allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om  een creatie te laten zien op het blog van JoyCrafts. Ik heb dit keer gekozen voor een tasje. Het is een tasje, gemaakt met een ouder polybesa stencil 6002/0701, van JoyCrafts. Je kunt deze in zijn geheel embossen, maar ik heb er voor gekozen deze te pimpen met een mooie nieuwe mal van Lin en Lene, mal 1201/0083. Deze mooie mal is deze week te koop in de hobbywinkel.



Verder heb ik deze gepimpt met wat kantjes en bloemetjes. 


Ik ben benieuwd wat jullie er weer van vinden en wens jullie allemaal een fijne dag toe.

Gebruikte materialen zijn:

Poly besa stencil 6002/0701
Lin en Lene stencil 1201/0083
Paperblok 6011/0305
Clearstamp 6410/0010
Artificial Flowers 6370/0057
Stukje metallic ribbel 8089/0203

Liefs Ineke

7 opmerkingen:

Marianne zei

Hij is prachtig, mijn complimenten.
liefs, Marianne

Hanny zei

Lief!! Prachtig gemaakt.
liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Erni zei

toll! ganz toll geworden- liebe Grüße Erni

corryskaart zei

ziet er geweldig mooi en erg lief uit met die mooie bloemenranden
groetjes corry

Cards en Box bij Lady M zei

heel mooi en erg leuk met de mooie bloemen rand groetjes maartje

Mar Knutsel zei

Wat een prachtige creatie, en die bloemenmal is erg mooi.

Groetjes Marian

Erica ♥ zei

Zo gaaf en die bloemen zijn ook te gek ☺
Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
Liefsss van Erica
{Heidebloempjuh}