Pagina's

maandag 26 mei 2014

Have a blossom day

Goedemorgen allemaal,

Hier ben ik weer en laat jullie weer graag een kaartje zien. Vandaag is het mijn beurt om bij Hobbyvision een kaartje te laten zien. Deze keer heb ik een mooi plaatje van Studio Light met bijpassend designpapier gebruikt.


Ik heb voor de basis het mooie kraft karton van JoyCrafts 8089/0206 gebruikt. Het mooie designpapier is van Studio Light. Ook het mooie vintageplaatje is van Studio Light. Het mooie hart achter het plaatje is van JoyCrafts en is mal 6002/0344
Ik vind de metalen hoekjes altijd leuk om er bij te gebruiken. 
De opgerolde roosjes komen van creatable lr0162


De tekst komt van een nieuw clearstamp van JoyCrafts 6410/0311.



Dit was het weer voor deze keer. Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag, dank jullie wel voor het langskomen en tot de volgende keer

Liefs Ineke

9 opmerkingen:

jolanda zei

hele mooie kaart

Henriëtte zei

Hoi Ineke, wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt.

Liefs Henriëtte

Ria van Veldhuizen zei

Heb weer zin om te gaan freubelen als ik het mooie van jou zie! Groetjes Ria.

corryskaart zei

oh wat lief-mooi en romantisch!!!
groetjes corry

Sylvia zei

Hoi Ineke,

Hele mooie kaart.Plaatje is leuk , ik heb hem ook :)

Groetjes, Sylvia.

Trijntje zei

Hoi Indke wat een schat!supermooi gemaakt. Prachtig. Leuke details. Groeten Trijntje

Anita van Merode zei

Wat is dit weer prachtig!!!
Echt wow,, wat een moois.
groetjes Anita

Cobie zei

Wauw.... die is MOOI!

Groetjes Cobie

Marianne zei

Heel leuk kaartje.
Liefs, Marianne