Pagina's

woensdag 14 mei 2014

Happy Mothersday

Hallo allemaal,

Vanavond laat ik jullie nog een zo'n leuk doosje zien van Dutch Doobadoo. Ik vind het heel leuk om doosjes of geschenkverpakkingen te maken. Dit doosje had ik al klaar maar ik had deze nog niet aan jullie laten zien en is ook iets later als moederdag, maar eigenlijk is dat ook niet zo erg..


Ik heb voor dit doosje weer mooie mallen van JoyCrafts gebruikt. De ovaal achter het plaatje is mal 6002/0304. Langs de randen heb ik de mooie border 6002/0302 gebruikt.


Het mooie plaatje komt bij Hobbyvoordelig vandaan. Het mooie designpapier komt van paperblok 6011/0308.


Ik ben weer benieuwd wat jullie er van vinden en wens jullie allemaal een hele fijne avond. Dank jullie wel voor het langskomen en tot de volgende keer.

Liefs Ineke

6 opmerkingen:

Anoniem zei


Wat een prachtig kaartje.Echt een kunstwerkje zeg.
groetjes Joke

Anita Meijer zei

Schiterend Ineke, ik vind het supermooi.
Groetjes van Anita

Stempelhexe zei

Ein ganz entzückendes Kärtchen ist das geworden.

LG
Ulla

Anoniem zei

Ik blijf kijken...zo mooi!!!
Creatieve groejtes, Gaby

Unknown zei

Schitterend doosje Ineke en ook zo mooi van kleur prachtig.


Lieve groetjes Suze

Sylvia zei

in één woord Prachtig!
groetjes sylvia