Pagina's

zondag 18 mei 2014

Aloha

Hallo allemaal,

Hier ben ik weer eens met een kaart. Een kaartje die ik gemaakt heb met een nieuwe mal van Lin en Lene die deze week in de winkel te koop zijn.


Ik heb ook het leuke bootje van Lin en Lene mal 1201/0037 gebruikt. Het poortje is mal 6002/0336 en de andere steentjes komen van mal 6002/0337. De mooie bloemenrand is mal 1201/0082. De dolfijn komt van mal 1201/0018. 

De tekst is gestempeld met clearstamp 6410/0027 en het label komt van mal 6002/0031. Verder heb ik het nieuwe metallic ribbelkarton 8089/0223 gebruikt. Ook de bloemetjes zijn nieuw van JoyCrafts en zijn de Artificial flowers 6370/0054 en 6370/0057.

Het designpapier komt van paperblok 6011/0024 en het mooie kraftpapier is ook van JoyCrafts 8089/0206.

Het leuke plaatje is van Pion.

Ik hoop dat jullie mijn kaart weer leuk vinden en wens jullie allemaal een hele fijne avond en veel liefs toe.

Groetjes Ineke 

8 opmerkingen:

jokes-hobbyhof zei

Wat heb je dat weer mooi gemaakt, is ook een erg leuk plaatje.

Liefs Joke

Henriëtte zei

Ik vind je kaart prachtig, er is zoveel moois op te zien. Helemaal super.

Liefs Henriëtte

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Ineke...en in het echt is hij nog zoveel mooier!! Wat heb ik gisteren genoten van je creaties bij de demodag van het scraphuis. Ik ben geloof ik wel 3x teruggelopen zo mooi vond ik wat jij had staan. Zoals ik al zei, je kan zien dat er aan elke creatie veel aandacht geschonken wordt. Complimentjes voor je creativiteit hoor, laat ons nog maar lekker lang meegenieten! Lieve groetjes Miranda

Danoesja zei

Hoi Ineke
Zoals Miranda al zegt, in het echt is het nog veel mooier. Die nieuwe mal is echt prachtig. Mijn andere vriendin Tonny die erbij was heeft dat malletje van het stenen poortje gekocht en al gebruikt op een canvas voor haar zus die dinsdag 55 word, ze heeft er een foto achter gedaan van hun twee toen ze nog heel klein waren, zo leuk.
Liefs, Danoesja

corryskaart zei

hoi ineke
wat een leuke kaart met die mooie mallen ziet er helemaal super uit
groetjes corry

Hanny zei

O wat is deze ook weer mooi, prachtig gemaakt en wat zijn de mallen leuk zeg.
Fijne maandag, liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Cards en Box bij Lady M zei

wat een super mooie creatie groetjes maartje

Anita Meijer zei

Wauw Ineke hoe schitterend weer, ik vind het geweldig mooi.
Groetjes van Anita