Pagina's

donderdag 6 maart 2014

Creamarkt Delft

Hallo allemaal,

Vandaag ben ik weer bij jullie met een kaart die ik aanstaande zaterdag op mijn demo tafel staat tijdens de Creamarkt in Delft georganiseerd door Hobbyvoordelig.

Ik mag daar een demo geven met de mooie Gerti stencils. Deze zijn pas nieuw van JoyCrafts en zijn erg mooi om te gebruiken. Er zullen meer bekende gezichten aanwezig zijn, ook verschillende mensen van het Noor team Jolanda Bergmans en Corina van Holstein. Zij zullen de laatste nieuwe Noor! Design artikelen laten zien. 

Deze dag begint om 10.00 uur tot 16.00 uur en is in Winkelcentrum de Hoven aan de Troelstralaan in Delft.

Dus wil je een dagje gezelligheid, kom naar de Creamarkt.

En dan nu mijn kaart.


Ik heb deze kaart gemaakt met de mooie vierkante mal van Gerti mal 6002/0313.

Het mooie plaatje is van Hobbyvoordelig.

Ik hoop dat jullie mijn kaart leuk vinden en misschien zie ik jullie zaterdag.



Heel veel liefs van Ineke






7 opmerkingen:

Monique zei

Ik vind je kaart geweldig Ineke. Maar wat jammer dat we zo ver bij elkaar uit de buurt wonen. Succes zaterdag in Delft.
Lieve groetjes, Monique

Cobie zei

Prachtige kaart Ineke! Jammer voor mij is Delft net iets te ver.

Groetjes Cobie

corryskaart zei

hoi ineke
een erg mooie kaart met deze zachte kleuren en jammer woont echt te ver om te komen:-((
groetjes en een fijne dag op de beurs...corry

Carla's Wenskaarten zei

Hoi ineke
Geweldige mooie kaart
Ik kom zaterdag gezellig langs
Gr Carla

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart met de nieuwe mal. Succes Zaterdag.
Liefs, Astrid.

Antoinette Voorn zei

Wat een schat van een kaart|!

dutchievera zei

Hallo Ineke, mooie kaart, heel veel plezier en succes zaterdag. Groetjes, Vera