Pagina's

vrijdag 7 maart 2014

Be my Valentine


Hallo allemaal,

Vandaag ben ik er weer eens met een kaart voor jullie die ik ook net bij de Hobbyschuur  heb geplaatst. Ik heb deze al een tijdje geleden gemaakt en nog niet laten zien.
Ik heb voor deze kaart allemaal mooie materialen van JoyCrafts gebruikt.
Allereerst de mooie rand met harten mal 6002/0252. Het mooie karton wat er achter zit is een soort spiegelkarton maar dan bewerkt (8011/0426), heel leuk om te gebruiken. Het designpapier komt uit paperblok 6011/0303. De losse harten komen van mal 6002/0082.


De teksten komen van clearstamp 6410/0040. Het mooie hoekje is mal 6002/0262.


Ik ben weer benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden, dank jullie wel voor het langskomen en tot de volgende keer.

Liefs Ineke

7 opmerkingen:

Malika zei

echt een mooie fleurige kaart

Malika

corryskaart zei

zo dit ziet er erg lief en romantisch uit!
groetjes corry

Natasja's Kaarten zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt!

Groetjes, Natasja

nans'creablog zei

Een prachtige kaart Ineke. Heel mooi.

Groetjes,
Nans

Sylvia zei


Het is weer een toppertje.

Groetjes,
Sylvia.

Monique zei

Schitterend mooi kaartje Ineke.
Lieve groetjes, Monique
www.crealoetje.blogspot.nl

Anita van Merode zei

Het is weer een schitterende hoor!!!
Groetjes Anita