Pagina's

dinsdag 18 februari 2014

Just because you are Special

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie 2 kaarten zien die ik al een hele tijd geleden gemaakt heb met de leuke veertjes van JoyCrafts/Noor! Design.


Ik heb voor bovenstaande kaart het mooie designpapier uit blok 6011/0024 gebruikt. De veertjes zijn sinds januari te koop in de winkel en is mal 6002/0292. De mooie rechthoek is mal 6002/0254. De tekst komt van clearstamp 6410/0018.


Voor deze kaart heb ik het mooie papier uit paperblok 6011/0023 gebruikt. De veertjes (6002/0293) staan er erg leuk bij en samen met mal 6002/0257 vormt het een mooi geheel. De tekst komt van clearstamp 6410/0039.



Ik ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden en wens jullie allemaal een hele fijne avond toe.
Voor straks welterusten en dank jullie wel voor het langskomen.

Heel veel liefs van Ineke

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Prachtige kaarten.
Groetjes Joke

Henriëtte zei

Wat een schatjes Ineke, leuke mallen en prachtig papier.

Liefs Henriëtte

Ghea zei

wat een schitterende kaarten staan hier te schitteren Ineke.
Liefs Ghea

Tineke van der Linden zei

Superlieve kaartjes! De veertjes staan nog op mijn verlanglijstje...
Liefs Tineke

nans'creablog zei

2 hele mooie kaart Ineke.

Groetjes,
Nans

Crea Astrid zei

Wat zijn ze allebei prachtig en mooie van kleur.

Liefs, Astrid.

Cards en Box bij Lady M zei

het zijn weer super mooie kaarten erg leuk die veertje,s groetjes maartje

Cobie zei

Ineke, je kaarten zijn allebei Schitterend!

Groetjes Cobie

Richtsje zei

Ook ik ben in het bezit van een setje veertjes....zo leuk om mee te werken! Jij hebt er ook weer twee geweldige mooie kaarten mee gemaakt!

Groetjes Richtje