Pagina's

donderdag 17 oktober 2013

In the Picture: Topper Pad Diecuts



Hallo allemaal,

Vandaag hebben we weer een nieuwe in the Picture op het blog van JoyCrafts.

Dit is mijn bijdrage geworden.


Ik heb voor deze kaart weer allemaal mooie mallen van JoyCrafts gebruikt. de mooie ronde cirkel komt eind van deze maand in de winkels en is mal 6002/0289.

Verder heb ik de nieuwe chipboard stickers gebruikt 6013/1460.
De mooie klok is mal 6002/0223 en de tekst komt van 6410/0022.

Het leuke danspaartje is een wat oudere cutting en embossingmal maar blijft heel leuk om te gebruiken. Dit is mal 6002/0093.

De topper pad en het papier wat er bij hoort komt uit topper pad 6013/0321.

Ik hoop dat jullie mijn kaart weer leuk vinden en wens jullie allemaal een hele fijne dag toe.
Ga ook eens kijken op het blog van JoyCrafts naar de creaties van de andere dames.

Groetjes van Ineke

Geen opmerkingen: