Pagina's

donderdag 29 augustus 2013

Merry Christmas to you all

Hoi, hoi allemaal,

Vandaag staat er op het blog van JoyCrafts weer een mooi artikel "In the Picture".

Deze keer zijn het de Chipboard stickers die pas uitgekomen zijn.

Ook mijn kaartje staat er bij en die wil ik jullie graag laten zien.


Ik heb voor deze kaart allemaal artikelen van JoyCrafts gebruikt zoals de Chipboard stickers 6013/1464 en 6013/1465. Ook de mooie die-cut die het winterse tafereeltje weergeeft is nieuw 8011/0516.


Ook heb ik de mooie ijskristallen van Noor! Design gebruikt. Dit zijn de mallen 6002/2018, 6002/2019, 6002/2020 en 6002/2021. Het lieve hertje is een mal van Lin en Lene 1201/0019.
De tekst komt van clearstamp 6410/0112. Ik heb voor de ijskristallen het mooie witte glitterpapier van JoyCrafts gebruikt (8011/0424). Het mooie designpapier komt uit paperblok 6011/0019.


Gaan jullie even kijken op het blog van JoyCrafts, want de andere DT dames hebben ook hele leuke kaartjes gemaakt met de Chipboard Stickers. Als jullie gaan kijken klik dan HIER.

Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne dat. Dank jullie wel voor het langskomen en jullie lieve reacties en graag weer tot de volgende keer.



7 opmerkingen:

Anny van der Meeren zei

Wat een schitterende creatie Ineke, mooi ook met die ijsblauwe kleuren en het wintertafereeltje.
Prachtig!!
Groetjes Anny

Creanita60.blogspot.nl zei

Je kerstkaart is weer prachtig.

groetjes Anita

Anita Meijer zei

Wat heb je een schitterende kerstkaart gemaakt Ineke, ik vind hem prachtig.
Liefs van Anita

Mar Knutsel zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt,en van die mooie zachte kleuren.

Groetjes Marian

Margreet zei

Wat een prachtig kaartje
Greotjes Margreet

Lia zei

Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt met deze mooie materialen,
toppertje hoor,
groetjes Lia

Unknown zei

Dit blijft een mooi kaartje Ineke!