Pagina's

vrijdag 30 augustus 2013

Fotolijst van MDF

Hoi, hoi allemaal,


Hier ben ik vandaag nog een keertje. Ik kreeg namelijk gisteren leuke nieuwe artikelen binnen van Let's Get Bizzee en kon het vandaag niet laten om deze fotolijst gelijk te pimpen.


Ik heb voor deze lijst een foto van onze lieve kleindochter Joelle gebruikt. Deze is al van even terug, maar ik vind hem gewoon zo gaaf.
Als eerste heb ik het designpapier op de lijst verwetkt. Toen het lijstje in elkaar gezet.


Ik heb voor deze lijst verschillende leuke mallen van Noor! Design gebruikt.


Wat organza rozen erbij en roosjes.


Het mooie designpapier is van Magnolia. Ik vond het helemaal geweldig om deze leuke lijst te pimpen.
Deze fotolijst kun je HIER kopen.


Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne dag, dank jullie wel voor het langskomen en tot de volgende keer.


12 opmerkingen:

Anneke zei

Wat een lief geheel is dit geworden. Is ze net zo creatief als oma? Groetjes, Anneke.

Ankie vd Polder zei

Oh, dit is mooi zeg. Geweldig gedaan. Groetjes, Ankie

Erica ♥ zei

Wat een geweldig mooie lijst,
schitterend gepimpt ☺

Een gezellig (knutsel)weekend gewenst ☺
Lieve grtjsss Erica xox
heidebloempjuh.blogspot.nl

Lia zei

Het is een superschattig schilderijtje geworden, foto had ik idd eerder gezien,
groetjes Lia

Margreet zei

Wat een prachtig foto lijstje
Groetjes Margreet

Marjan zei

Prachtig Ineke !!
En met zo'n mooi kind er in is het helemaal een bjoetie.

groetjes, Marjan

Mar Knutsel zei

Hallo Ineke,
Wat heb je dat lijstje mooi gepimpt
een echte blikvanger.
Groetjes Marian

Corine van der Zee zei

Een beauty Ineke, heel mooi gedaan!

Lieve groetjes,

Corine

Anita Meijer zei

Wat heb je dit supermooi gemaakt Ineke, wat een pracht om te zien, super.
Liefs van Anita

Anita van Merode zei

Zeer mooie fotolijst Ineke.
Prachtige kleuren en veel moois er op.
Groetjes Anita

Unknown zei

Prachtig!

Chantal zei

Wauw wat een toppertje is dit geworden Ineke!