Pagina's

dinsdag 16 juli 2013

Winnaar van de Candy.....................

Hallo allemaal,

Jullie hebben nog de winnaar tegoed van mij van de Candy met de leuke Noor malletjes.

Dat is geworden:



Zij schreef:

"ze zijn super gaaf elke keer als ik bij de hobby kraam sta heb ik ze in mn handen en dan leg ik ze ook weer terug , dus dan maar een gokje bij jouw ineke , hard duimen draaien xx christa"


Christa van harte gefeliciteerd met het winnen van deze malletjes. Wil jij me jij me je adres even sturen op email inekeb.5@gmail.com dan krijg je de malletjes thuis gestuurd.

Ik wens jullie nog een hele fijne avond, Jolanda nog bedankt dat ik deze candy weg mag geven.


5 opmerkingen:

Hanny zei

Gefeliciteerd christa, erg leuk dat je dit gewonnen hebt, veel plezier ermee.
liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Tineke van der Linden zei

Van harte Christa en Ineke bedankt voor de kans om het te winnen.
Groetjes Tineke

Christa zei

oww wat gaaf Ineke , wow wat super ik ga je snel mailen dankje wel XXXX Christa

Hanny zei

Vergeet ik helemaal om Ineke zelf te bedanken, bij deze;)
liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Ghea zei

Christa proficiat met je leuke malletjes, en Ineke bedankt voor deze kans.
Liefs Ghea