Pagina's

zaterdag 6 juli 2013

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter


Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een eenvoudige babykaart zien, die ik gemaakt heb voor het blog Creaties met Papicolor Papier met de volgende papiersoorten:


Snijd een dubbele witte kaart van 14.8 x 14.8 cm. Snijd lichtroze van 14.4 x 14.4 cm, maar voor je het karton mat zet je het kant vast aan de onderkant van je papier. Dan mat je het in het geheel op de kaart.
Snijd een lichtroze strook van 5 x 14.4 cm en mat hierop het mooie papier van 4.6 x 14.4 cm.
Snijd en embos 2 keer de rand met Briljant en laat die onder de strook uitkomen.
Werk je kaart verder uit met plaatje, tekst, roosjes en swirl.


De mooie mallen die ik gebruikt heb zijn van JoyCrafts Lin en Lene design.
Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne avond en veel liefs toe.

Groetjes van Ineke

13 opmerkingen:

jokes-hobbyhof zei

Wat een lief kaartje is het, erg mooi.

groetjes Joke

Chantal zei

Ik vind het zoooo'n lieffie geworden! Supermooi Ineke!

Stempelhexe zei

So zart und wunderschön ist deine Karte geworden.

LG
Ulla

Monis Kreativallerlei zei

Mein Gott, diese Karte ist ja süß...Wunderschöne Kombination.
lg Monika

Monis Kreativallerlei zei

Mein Gott, diese Karte ist ja süß...Wunderschöne Kombination.
lg Monika

Margreet zei

Wat een prachtig kaartje
Groetjes Margreet

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Unknown zei

Geweldig mooi. Leuk plaatje ook. Waar is dat van?

Deborah zei

Prachtig kaartje!! Heel lief.
Liefs, Deborah

Ursula Alice Stegmann zei

Eine supersüsse Babykarte!!!
Liebe Sonntagsgr csse, Ulla

Antoinette Voorn zei

Wat een plaaaaaatje. Geweldig hoe je dit weer hebt gedaan .....ik ben er weer wég van!

Gr Antoinette

Anita Meijer zei

Wat een superschattig kaartje Ineke, ik vind hem geweldig.
Liefs van Anita

jolanda zei

mooi lief kaartje