Pagina's

zaterdag 13 juli 2013

Er was eens een Tijd..........

  Hallo allemaal,

Ik wilde jullie nog een doosje laten zien die ik al een tijdje geleden heb gemaakt voor Kymia Verpakkingen.
Dit doosje  is van Kraft en zo leuk om te pimpen. Ik heb voor dit doosje het mooie designpapier van Maja design gebruikt. Ook weer verschillende mooie mallen van JoyCrafts en Noor! Design.
Allereerst heb ik de mooie mal 6002/0147 gebruikt. Het kader rondom het meisje komt van mal 1201/0011.
De zandloper is van het thema tijd 6002/0221. Ook de bijbehorende tekststempel 6410/0022 past hier zo mooi bij.
Ook het lint Home sweet Home is van Kymia Verpakkingen.

 Hieronder nog een keertje de zijkant van het doosje.


De blaadjes die ik heb gebruikt zijn van Cheery Linn.

Ik hoop dat jullie mijn doosje weer leuk vinden. Wens jullie nog een fijn weekend en veel liefs toe.



10 opmerkingen:

Trijntje zei

Hoi Ineke, Wat heb je het doosje supermooi gemaakt. Leuke details. GEWELDIG. Lief plaatje.Mooie mallen heb je gebruikt. Groeten Trijntje

jolanda zei

hele mooie creatie

Cobie zei

Je hebt een Schitterende kaart gemaakt, Ineke! Het lint wat je gebruikt hebt is erg leuk.

Groetjes Cobie

Henriëtte zei

Hoi Ineke, wat heb je dat doosje gaaf gepimpt! Prachtige details heb je aangebracht. Echt een doosje om uren naar te kunnen kijken.

Groetjes Henriëtte

Anita Meijer zei

Helemaal schitterend weer Ineke, ik vind het prachtig.
Liefs van Anita

Anita van Merode zei

Heel mooie doosje is het geworden Ineke! Inderdaad mooie mallen.ook de rest is erg mooi. Leuke web shop; Kimya, ook een leuke samenwerking met joy!
Groetjes Anita

Antoinette Voorn zei

Wat ziet dit er weer gaaf uit! Prachtige afbeelding en mooie versiersels!

Gr Antoinette

Durvina zei

Wat prachtig Ineke!
Zo mooi, en zoveel details.

liefs, Durvina

Ursula Alice Stegmann zei

Das ist eine zauberhafte Schachtel!!! So wunderschön romantisch.
Liebe Grüsse, Ulla

Richtsje zei

Schitterend Ineke, een beauty! Prachtig bedacht en gemaakt!

Groetjes Richtje