Pagina's

zondag 7 juli 2013

CHALLENGE #73

Hallo allemaal,


Vandaag begint er weer een nieuwe challenge op het blog van Lovely Hanglar or Sweet Magnolia.

De opdracht is deze keer:

~ Flower Power ~

En dit is mijn kaart geworden


Ik heb gebruik gemaakt van verschillende mallen van JoyCrafts zoals de mooie mal met Flowers (6002-1102) er op, daar heb ik een lintje door geregen. De bloemen komen van mal 6002-1101, deze 2 mallen zijn eigenlijk borduurmallen, maar je ziet ze zijn ook schitterend zo te gebruiken.

Ook het parfumflesje is een nieuwe mal 6002-0225. De swirl is een mal van Noor! Design 6002/0162.
Het parfumflesje staat op een oudere mal van JoyCrafts mal 6002-0081.

Ik heb designpapier gebruikt van JoyCrafts wat van een oudere serie is (6011-0003), maar ik vind het nog steeds mooi.

Gaan jullie allemaal eens kijken op het blog van Lovely Hanglar naar de mooie creaties van de andere DT dames en doe gezellig mee.

Ik wens jullie nog een hele fijne dag en veel liefs toe.



12 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Mooi Ineke en de flowers zijn goed vertegenwoordigd dus dat zit wel goed:-),lieve groetjes Miranda

jolanda zei

super leuke kaart

Ursula Alice Stegmann zei

Wie schön, deine Karte. Ein wunderbarer Stempel und herrliche Stanzer.
Liebe Sonntagsgrüsse, Ulla

Unknown zei

Schattige kaart Ineke, heerlijke kleurtjes heb je er voor gebruikt.


Lieve groetjes Suze

Anita Meijer zei

Wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt Ineke, ik vind hem super.
Liefs van Anita

lenny zei

Wowwwwwww wat een super mooie kaart
Ineke
gr lenny

Chantal zei

wauwwwwww Ineke, wat een gave kaart heb je ervan gemaakt voor de challenge! Mooie inspiratie voor alle volgers! Lieve groetjes, Chantal

Marianne zei

Heel mooi gedaan, hij is toppie.
Liefs, Marianne

Antoinette Voorn zei

Wauwje kaartje is werkelijk beeldschoon geworden! Ik vind hem keigaaf!

Gr Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

Riet zei

Wat een prachtige kaart.

Liefs Riet.

Sigrid Klingenberg zei

Hij is weer super schattig Ineke!

Groetjes

Sigrid

Richtsje zei

Prachtig hoor Ineke!! Wat geweldig mooi weer gemaakt, net zoals je vorige kaarten. Even gemist op blogs en dan mis je gelijk van alles! Maar het is weer genieten hier!!

Groetjes Richtje