Pagina's

maandag 15 juli 2013

Candy met super leuke malletjes

Hallo allemaal,

Ik mag van Jolanda van Noor! Design een super leuke candy weggeven. 
Ik mag iemand blij maken met onderstaande malletjes. Zijn ze niet SUPER?




De schitterende stansjes uit de serie Labels & Tags samen met de Alphabet & Numbers met alfabet.

Wat moeten jullie doen om dit leuke setje te winnen?

~ Wordt volger van dit blog ~
~ Als je volger bent zet dan een leuke opmerking hieronder ~
~ Plaats de Candy op je eigen blog ~

Doen jullie allemaal mee?

Dank je wel Jolanda voor dit lieve gebaar.

Deze Candy loopt tot 15 Juli 2013.

Ik wens jullie nog een hele fijne avond en veel liefs toe.











28 opmerkingen:

Unknown zei

Hoi Ineke wat een su[er leuke candy geef je weh. Ik wil graag een kansje wagen. Zal in fb dit op mijn profiel plaatsen ik hoop dat dat ook telt,
groetjes
Elena

Cinderella zei

Hoi Ineke,
Wauw wat een leuke Candy ik doe graag mee natuurlijk hihihi.
Volgen doe ik je al en ik ga nu de Candy op mijn blog plaatsen
Groetjes Cinderella

Liefs Ineke zei

Ja Natuurlijk Elena dat is helemaal goed. Dank je wel hoor.

Heel veel liefs van Ineke

marian zei

Wat een geweldige candy, Erg lief van Noor, want het zijn geweldige malletjes.
Groetjes van Marian.

Engelchen zei

Hoi Ineke,

Graag zet ik de candy even op mijn blog, want vind het supergave malletjes. :)
Liefs Geesje

Crea Astrid zei

Wat een prachtige candy mag je weggeven Ineke.
Ik vind de vlaggen ook zo leuk. Ik moest er in het begin wel aan wennen, omdat ze allemaal verschillend waren. Maar nu je ze op meerder blogs ziet, vind ik ze helemaal superrrr. Hihihi. De alphabet en numbers stans vind ik ook een mooi lettertype hebben. Ik wil natuurlijk graag een kansje wagen. Ik ga de candy op mijn blog zetten.
I keep my fingers crossed.

Veel liefs, Astrid.

Aartje zei

Hallo Ineke,
Wat zou ik graag deze stansjes door mijn snijmachine draaien
Om daarna mijn kaartjes er mee te verfraaien.


Wat super dat je dezr candy weg mag geven.
Groeten, Aartje

Antoinette Voorn zei

wOOWWWW dAT ZIJN MALLEN WAAR JE NOG EEN EEN FEESTJE MEE KAN OPBOUWEN!!!Bedankt voor voor deze leuke candy Ineke en Noor!Design. Ik zet hem op mijn bloggie!

Gr Antoinette

Linda Timpers zei

Wat een super leuke candy ga je weggeven...ik wil graag een kansje wagen.

Groetjes Linda

aanshobbyd zei

ik doe mee super leuk!
Gr diana

Annemieke zei

Wat leuk! Ik heb juist vorige week de Joy stempels ontdekt en een mal. Maar dit merk heeft echt veel meer leuke uitvoeringen! Ik ga ervoor!

canadian_liner zei

I'm a fan of Joy Crafts and Noor design. Thanks for the chance to win some new crafting goodies!

Lia zei

Hoi Ineke, wat zijn wij toch een stelletjes bofferds, om steeds mee te mogen doen met al die leuke candy's,zoveel kans maken om iets leuks te winnen, geweldig lief! De vlaggetjes heb ik, maar het alfabet is ook superleuk, doe daar graag een gokje voor wagen, lieve groetjes Lia

Hanny zei

OOO Wat een gave malletjes, die heb ik nog niet en vind ze prachtig dus ik wil heel graag van de kans gebruik maken om mee te doen. Volgster was ik al en het staat inmiddels ook op mijn blog.
liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Christa zei

ze zijn super gaaf elke keer als ik bij de hobby kraam sta heb ik ze in mn handen en dan leg ik ze ook weer terug , dus dan maar een gokje bij jouw ineke , hard duimen draaien xx christa

scrapgirlmarianne zei

hallo Ineke, wat leuk dat je deze mag weg geven!!!
super gaaf, doe graag mee.

liefs marianne

Claudia's kaartjes zei

Hoi

Geweldige candy, natuurlijk doe ik mee.

grtjs
Claudia

Cobie zei

Wat leuk dat je een candy mag weggeven. Nou, ik doe mee hoor.

Groetjes Cobie

Wilma zei

Ze zijn inderdaad helemaal geweldig!! Gaaf dat je ze mag weggeven....ik zet de candy op mijn blog!
Liefs, Wilma

Anreda zei

Wat een gave candy, wie wil die nou niet winnen ? Ik begin maar alvast met het duimen draaien :)

Gretjes, Anreda

jolanda zei

mooie candy mag je weggeven.
Wil graag een kansje wagen

Richtsje zei

Wat een geweldig leuke candy geef je namens Jolanda weg Ineke! Deze staat al een poosje op mijn verlanglijstje dus ik waag er graag een kansje voor!

Groetjes Richtje

creagerrie zei

waauuww ineke wat een geweldige candy
wil graag een kansje wagen
lieve groetjes gerrie

Ghea zei

Wat een super leuke candy ga je weggeven, ik waag graag een kansje hoor......Liefs Ghea

Yvonne B zei

Hoi Ineke, wat een schitterende Candy geef je weg zeg.
Ik zou graag mee willen doen met deze Candy en zet hem dan ook in mijn side bar.
Bedankt voor deze kans

grtz Yvonne

beahobbie zei

hallo,
wat een leuke candy is dit

Annemarie zei

Wat een superleuke candy! Wat geweldig dat je deze prachtige stansen weg mag geven!
Ik wil graag een gokje wagen.....
Groeten Annemarie

lenywim35 zei

Hi Ineke,
Wat een gave mal heb je als candy ter vergeven. Daar wil ik best voor mee doen.
Ik mag nmaar even tussen de koffie door op de computer.
We moeten eerst alle troep weg hebben van de verhuizing van caravan in huis en weer schoon in plastic zakken retour. Dan nog caravan poetsen en tuin onrkuidvrij en dan mag ik weer los.
Maar je hebt een supergave kaart gemaakt zag ik nog even gauw.
gr leny w