Pagina's

dinsdag 23 oktober 2012

CHALLENGE #9 Hobbyvision


Hallo lieve bloggers,

Afgelopen zaterdag is er een nieuwe challenge van start gegaan op het blog van Hobbyvision.
Normaal gesproken ben ik niet zo laat met het plaatsen van mijn kaart, maar heb vanaf vrijdag op bed gelegen met een flinke buikgriep. Gelukkig gaat het nu wat beter, maar ben nog niet fit. 

De opdracht voor deze challenge is:

~ Maak een vintage kaart/tag ~


Dit is mijn kaart geworden. Ik heb gebruik gemaakt van het mooie vintage papier wat deze week in de winkels komt, het paperbloc 6011/0102.

Natuurlijk ook weer verschillende mallen van Noor! Design. Ik heb van de blauwe mallen 6002/0146 en 6002/0147 gebruikt. Verder een nieuwe labelstans 6002-0142 met tekststempel 6410/0010.

Ook heb ik zo'n mooi vintageplaatje gebruikt die deze week ook in de winkels te koop zijn 6010/2003.

De floral flourishes 6003/0001 en de bloem 6002/0068 zijn wat oudere mallen van JoyCrafts.
Verder wat mooi kant er bij en natuurlijk heb ik het mooie kraft paper gebruikt 8089/0203.

Ga eens kijken op het blog van Hobbyvision naar de mooie creaties die de andere DT leden hebben gemaakt en doe gezellig mee. 

Ik wens jullie allemaal een fijne dag.




23 opmerkingen:

Hannie Stoel zei

Prachtige kaart Ineke.
Beterschap hoor.
Ik vond het wel ontzettend jammer dat ik je zaterdag niet meer heb gezien. Maar ja, dat zijn dingen daar kun je niks aan doen.

groetjes, Hannie

Erica ♥ zei

Je hebt een prachtige kaart gemaakt,
ik hoop dat je weer snel de oude wordt.

Grtjs van Erica ☼

Kim zei

Schitterende creatie!

Groetjes Kim

Aya zei

Prachtige Vintage Kaart.
Liefs Aya

Heleen zei

Wat een prachtige kaart zeg!
Lieve groetjes, Heleen

Chantal zei

Wauw Ineke wat een ontzettend mooie kaart weer! Lieve groetjes, Chantal

Cobie zei

Prachtige kaart heb je gemaakt Ineke! Beterschap hoor.

Groetjes Cobie

Margreet zei

Wat een prachtig kaartje
En wens jou beterschap
Groetjes Margreet

jolanda zei

mooi kaartje

Unknown zei

Wat een geweldig mooie kaart! Beterschap, ik hoop dat je je snel weer fit voelt.

Groetjes, Priskilla

Ursula Alice Stegmann zei

Gallo Ineke, ich hoffe, es geht Dir jetzt besser, Du hast aber eine wirklich schöne Karte gemacht. Sie gefällt mir sehr.
Liebe Grüsse, Ulla

Lenie Hempen zei

Hij is weer prachtig mooi Ineke.
Echt schitterend.
Heel veel beterschap.

Gr Leny Hempen

Tineke van der Linden zei

Supermooi is je kaartje Ineke!
Vervelend dat je ziek was maar ik hoop dat je weer de "oude" bent.
Groetjes Tineke

arjette zei

Wat vervelend dat je zo ziek bent geweest, gelukkig gaat het nu weer wat beter met je!!!
Je kaartje is prachtig mooi!!!!!

gr. arjette.

Plony zei

O, wat naar zo'n buikgriep, daar word je niet vrolijk van. Ik hoop dat je weer een beetje bent opgeknapt, je hebt in ieder geval weer een schitterende kaart om door ons te worden bewonderd. Supermooi!
Lieve groetjes, Plony.

Joke zei

Wat naar dat je zo ziek bent geweest gelukkig gaat het beter met je.
Je kaartje is erg mooi alles klopt.
groetjes Joke

Marianne zei

Heel mooi gedaan Ineke.
Liefs, Marianne

Kitty Dieleman. zei

Wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt.
Prachtige kleuren.
Gelukkig ben je weer wat beter maar doe het nog maar wat rustig want na een buikgriep ben je toch wat flauw,je kracht komt vast snel terug dat bewijst dit exemplaar al weer.

Groetjes Kitty

Riet zei

Wat een schitterende kaart Ineke.
Beterschap meis.

Liefs knuf Riet.x

Made by Jolanda zei

Heel mooi kaartje...enne snel weer beter worden hoor!

Liefs
Jolanda

Gonny zei

hij is weer top ineke
gr gonny

anita01 zei

Heerlijke stijltje toch zeg....en wens je beterschapjes hoor.

Warme groetjes,
Anita

Christina C. zei

Such an enchanting vintage creation, Ineke!