Pagina's

zondag 28 augustus 2011

Gems, Flowers and Ribbon & Lace



Hallo lieve bloggers,

Hier ben ik weer vanavond en wil jullie allereerst hartelijk bedanken voor jullie lieve berichtjes dat ik weer een baan heb. Ben er ook heel blij mee. Ik ga voor 20 uur werken bij een assurantiekantoor, zodoende heb ik ook nog tijd om andere dingen te doen. Ik ga er wel bij leren, maar ook heb ik nog tijd voor mijn hobby. Dat doe ik ook zo verschrikkelijk graag en wil dat ook niet missen.

Vandaag heb ik heb weer zo'n lieve hAnglar and Stanglar gebruikt. Ik vind ze zo heel lief.



Ik heb weer het schitterende designpapier gebruikt van Maja design. De swirls en tags zijn van Magnolia.

Ik doe met deze kaart mee aan de volgende challenges:

Lovely hAnglar Only challenges (challenge in de kleuren creme - lila/paars)
Just Magnolia and Hanglar and stanglar challenge blog (Bingo - Gems/Flowers and Ribbon&Lace)

Ik hoop dat jullie mijn kaart weer leuk vinden en ik wens jullie nog een hele fijne zondagavond toe.

Groetjes van Ineke

33 opmerkingen:

Christina C. zei

Good heavens,Ineke, this is absolutely breathtaking...WOW, WOW,WOW!!!!! lOVE this adorable Haenglar image and the details are simply spectacular!

Neline zei

Prachtig weer Ineke, mooie bloemen heb je erop zitten.
groetjes
Neline

Liberta zei

Oh Ineke,

Wat een mooie kaart is dit. Echt geweldig.
Die bloemen aan de onderkant is dat lint??Zo mooi vind ik die om te kwijlen.
Heel veel succes met de Challenge waar je aan meedoet.

Liefs, Lieb

Noriko zei

Lieve Ineke,

Wat een geweldig goed nieuws.
Veel plezier en suc6 met je nieuwe baan!!
Je kaart is prachtig mooi, super van kleur!!

Lieve groetjes Noriko
www.norikoskaarten.blogspot.com

Hanny zei

Prachtige kaart weer Ineke!!!!

Groetjes Hanny

Thea zei

Gefeliciteerd met je nieuwe baan Ineke!
Prachtige kaart hebt je gemaakt.

Groetjes Thea

Cobie zei

GEFELICITEERD met je nieuwe baan, Ineke! Je nieuwe kaart is weer Schitterend!!

Groetjes Cobie

Janny zei

Wat is de kaart die je gemaakt heb weer schitterend, en van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan.
veel liefs Janny

arjette zei

WAt een schitterend kaartje zeg!!! Wat een prachtige bloemen onderop je kaartje, waar zijn die van?

gr. arjette.

*mieke* zei

Jemig.....hij is GEWELDIG geworden Ineke! Succes met de challenges...maar volgens mij is dat appeltje-eitje:-) En natuurlijk gefeliciteerd met je baan!
Groetjes Mieke

Christa zei

Hoi Ineke , wat een prachtige kaart !! Met lekker veel versierinkjes....beetje vintage. Mooie kleuren gebruikt. Creatieve groetjes van Christa.

Lenie Hempen zei

Hoi Ineke

Wat is dit weer een pracht kaart.
Echt schitterend mooi.


Gr Leny Hempen

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

PRACHTIG!!!!!!!
meid wat een details, de bloemen aan de onderkant, super.

groetjes jolande

Unknown zei

Wat een prachtkaartje Ineke en van harte met je nieuwe baan je kaart is echt een plaatje

Liefs Nellie

KarinsArtScrap zei

weer een prachtige kaart ineke.

groetjes karin

Chantal zei

Jeetje Ineke, wat een supermooie kaart heb je gemaakt! Ik ben er even stil van, zo prachtig vind ik je kaartje. X Chantal

miriam zei

Gefeliciteerd met je nieuwe baan . En je hebt weer een super mooi kaartje gemaakt
gr miriam

Marjan zei

Schitterende creatie, jij maakt heel mooie en verzorgde dingen! Gefeliciteerd met je baan!

Groetjes, Marjan

carolina zei

hoi, wat een schitternd kaartje weer.
groetjes carolina

mandy zei

hoi ineke,

wat een goed nieuws een nieuwe baan!
Je kaartje is weer top!
groetjes mandy

Lena zei

Hallo Ineke.

Je kaart is schitterend, veel succes ermee.
Je kaarten voor het hobbyjournaal zijn ook heel erg mooi(echt mijn stijl).

Hartelijke groeten Lena

Karin zei

Prachtig kaartje! Er is zoveel op te zien, heel mooi!

Marina zei

Wooow Ineke! This is absolutely stunning!
I love all the embellies, they're just beautiful and the design is fantastic.

Thanks for joining us again at "lovely hÄnglar only",

hugs,
Marina

P.S.: Thank you very much for your lovely comment on my blog.

Corine van der Zee zei

Schitterende kaart Ineke, mooie kleuren en wat een lief stempeltje. Van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan en nog bedankt voor je lieve reactie op mijn kaartje voor het blog van Joycrafts.

Liefs Corine

José zei

Je kaart is prachtig. Wat onzettend veel details. Supermooi!
Fijn dat je niet full-time werkt en nog tijd overhoudt voor de hobby. Ik zou niet zonder meer kunnen!
groetjes, jose

Corrie zei

Hallo Ineke
Wat een schitterende kaart, prachtig al die details.
Groetjes Corrie

Riet zei

Ohhhh wowwww Ineke,wat een schitterende kaart.

Liefs Riet.

José van Oers zei

Gefeliciteerd met je nieuwe baan en lekker 20 uurtjes dan heb je nog wat voor jezelf.
Je kaart is helemaal mooi prachtig. Zijn leuk die hanglers.

Tinie zei

Het is weer een echte Ineke's kaart geworden, super mooi, met geweldige details!!!

Groetjes Tinie

Wybrich zei

gefeliciteerd met je nieuwe baan Ineke, das weer een zorg minder!
prachtige kaart weer, ook je kaarten in het HJ zijn erg leuk geworden1

Nicolchen zei

WOW...your card is just wonderful...fantastic embellies and papers you´ve used :0)))

Hugs Nicole

Nicolchen zei

Oh, I´m getting old, because I forgot to say

Thanks for playing with us at the lho Challenge ;0)

Hugs Nicole

sara zei

ineke this really is beaautiul so soft and pretty i love it those flowers across the bottom are gorgeous thanks you so much for joining us at lovely hanglar only this week
hugs sara x