Pagina's

donderdag 11 augustus 2011

December groetjes



Hallo lieve bloggers,

Hier ben ik weer met een kaartje. Deze keer heb ik een tag gemaakt met schitterende artikelen van Mariannedesign.



Het designpapier is een nieuw Pretty papers bloc - Winterworld (PK9077). Verder heb ik verschillende CreaTables gebruikt. De doiley (LR0169), arreslee (LR0178), rendier (LR0179) en de schitterende dennentak (LR0181)

Verder heb ik een snoesje (HM9434) gestempeld op aquarelpapier en ingekleurd met distress. Verder versierd met wat strasssteentjes, bloemetjes, kant, lint en wat besjes.

Ik hoop dat jullie deze tag weer leuk vinden.

Ik doe met deze tag gelijk mee aan de challenge van augustus bij de Knutselkaart. De opdracht is: maak een kerstkaartje en alles mag.

Ik wens jullie nog een hele fijne dag toe.

Groetjes van Ineke

16 opmerkingen:

Janny zei

Ik zag op je blog dat ik er al weer eentje achter liep, maar ik heb ze alle 2 even bewonderd en ze zijn alle 2 weer zo mooi.
De doily's vind ik ook erg mooi.
Het is weer genieten op je site.
veel liefs Janny

Anke zei

HOi Ineke,
Gaaf de tag, heel mooi gedaan, prachtig die kleuren.
Liefs Anke

chantal en sygrid zei

schitterend kerstkaartje ineke
erg mooi gemaakt
liefs chantal & sygrid

Riet zei

Wat heb je dit schitterend gemaakt Ineke.

Liefs knuf Riet.xx

Lenie Hempen zei

Hoi Ineke

Wat is het weer prachtig mooi Ineke.
Echt super mooi gemaakt.


Gr Leny Hempen

Hanny zei

Heel erg leuk die tag Ineke, vooral met al die verschillende materialen van Marianne Design.

Groetjes Hanny.

Christina C. zei

WOW.....what a phenomenal tag...loving all the fabulous details!!!!!!! This is totally awesome, Ineke!

Unknown zei

ohhhhhh wat is die weer mooi Ineke een bjoettieeeeeee

Liefs Nellie

Annemarie en Merit zei

wat een super leuke tag!!

KarinsArtScrap zei

hele leuke mooie tag ineke.

groetjes karin

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

mooie tag Ineke, prachtige details.

groetjes jolande

Karin zei

Hele mooie tag! Dat sleetje vind ik super!

Wilma24 zei

super mooie creatie ineke, wat een mooie malletjes heb je gebruikt
vind hem prachtig liefs wilma

Agnes zei

Ziet er weer helemaal toppie uit Ineke.
Zoveel moois op te zien!
Liefs, Agnes

Noriko zei

Ohhhh, hij is enig Ineke.
Lekkere volle Tag heb je gemaakt, daar hou ik van!!

Lieve groetjes Noriko
www.norikoskaarten.blogspot.com

Adrie zei

Zo daar is een hoop op te zien Ineke , je hebt lekker veel materialen gebruikt.
Hij ziet erg erg gezellig uit , echt kerst.
Groetjes Adrie