vrijdag 20 mei 2011

For Mother

Hallo lieve blogvriendinnen.

Allereerst wil ik jullie allemaal hartelijk bedanken voor al jullie lieve berichtjes op mijn laatste kaarten. Dank jullie wel. Ook wil ik een warm welkom heten aan al de nieuwe volgers van de laatste weken. Wat fijn dat jullie mijn blog willen volgen en regelmatig willen bezoeken. Dank jullie wel.

Ook heb ik weer een kaartje gemaakt.



Ik heb deze lieve Tilda ingekleurd met distress en heb het mooie papier van My Minds Eye - Stella and Rose gebruikt.

Ik doe met deze kaart mee aan een challenge met de volgende sketch



Het thema is Happy Mother's day



Ik doe met deze kaart mee aan de volgende challenge:

Wild Orchid Challenges (sketch - Happy Mother's day)

Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag en veel liefs toe.

Groetjes en veel liefs van Ineke

25 opmerkingen:

Wil zei

Hoi Ineke, wat heb je weer een schitterend kaartje gemaakt.
Groetjes Wil

Aya zei

Hoi Ineke,

Het is weer een plaatje, een moeder waardig.
Helemaal mooi.

Lefs Aya

Hanny zei

Ineke zo als altijd weer een prachtige kaart.

Groetjes Hanny.

Nellie zei

Ineke hij is weer prachtig en veel susses met de Chellenges

Liefs Nellie

Noriko zei

Hoi Ineke,
Je heb er weer een prachtig geheel van gemaakt.
De kleuren vind ik heel mooi.
Prachtig kant heb je gebruikt!!
Groetjes Noriko van www.norikoskaarten.blogspot.com

Tinie zei

Wat heb je er weer een schitterende kaart van gemaakt, en die bloemen ik vind ze helemaal geweldig!!!

Groetjes Tinie

Christina C. zei

WOW...this is GORGEOUS! Tilda is colored magnificently and I love the details...that lace is simply divine!!! Beautiful job!

*mieke* zei

Wat weer een beauty zeg...erg mooi vind ik de kaart geworden!
Groetjes Mieke

Rene zei

Oh so pretty and I love your colors!
Rene :D

Leny Hempen zei

Hoi Ineke
``````````
Wat een schattig kaartje.
Heel lief van kleur.
Echt super.


Gr Leny Hempen

Mascha van Dijk Zimmerman zei

Leuke kaartje, de kleurtjes zijn leuk bij elkaar, groetjes mascha

Lia zei

Wat heb je mooie kleuren gebruikt voor deze weer zo hele mooie kaart,

Lieve groetjes Lia

Riet zei

Schitterende kaart Ineke,lief die stempel,mooi ingekleurd.
heel mooi papier en details.

Liefs Riet.

Cards by Jol zei

prachtig kaartje, heel mooi papier en wat een prachtig kant, Tilda ziet er zo lief uit.

groetjes jolande

Hetty zei

Wat een mooi kaartje heb je van de
sketc gemaakt en veel succes met
de challenge

gr hetty

Barb Hardeman zei

Beautiful card - love the lace! Fabulous embellies and beautifully colored image...

KarinsArtScrap zei

je hebt weer een heel mooi kaartje gemaakt ineke.
ik vind je kant heel erg mooi.

groetjes karin

Welkom bij Happy Stamper zei

wat een schattig kaartje zeg, heel erg leuk hoor.


lieve groetjes
angelique

Linda zei

Wow simply beautiful!!!! You did a fantastic job!!!!!!

Louise zei

Your card is beautiful, i love your coloring
Louise

annieb zei

Very sweet card. TFS

Else Irene Meling zei

Beautiful :-) Thanks for joining us at WOC <3

Elle zei

Sweet-I love all of the details!

Danielle zei

Hello Ineke, this is gorgeous, love the lace. Very precious card.
hugs.

cabio's craft corner zei

Beautiful card and it's a great take on of this sketch :-)
Hugs,
Cabio