Pagina's

woensdag 13 april 2011

Two hearts together


Hallo lieve bloggers,

Ik wil jullie vanavond weer een kaartje laten zien die ik gemaakt heb voor JoyCrafts.

Ik heb weer de omtrekmal (6002-0053)gebruikt en de kleine ronde malletjes voor het thema Huwelijk (6002-0054). Ook de twee harten zijn weer van JoyCrafts (6002-0019).

De achtergrond heb ik met een achtergrondmal bewerkt (6002-0608) en ben er met chalks overheen gegaan. Wat lint en kant, roosjes en pareltjes erbij en dit is mijn kaartje geworden.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne avond en voor straks welterusten.

Groetjes van Ineke

24 opmerkingen:

hennie zei

Heel erg mooi Ineke.
Slaap lekker straks, dat hoop ik ook te doen.
Ik kom net bij mijn kinderen vandaan, mijn grote kleinzoon is vandaag 20 jaar geleden op de verjaardag van zijn vader geboren. Dubbel feest dus vandaag. Ik heb genoten, liefs hennie.

Noriko zei

Hoi Ineke,
Wat een mooie luxe kaart is dit.
Wat zijn de malletjes van Joy leuk.
Mooi zo in één kleur.
Groetjes Noriko van www.norikoskaarten.blogspot.com

Liefs Ineke zei

Dank je wel Hennie, van harte gefeliciteerd met je kleinzoon en je zoon. Dubbel feest. Geweldig hoor. Fijn dat je zo genoten hebt.

Veel liefs van Ineke

Liefs Ineke zei

Hoi Noriko dank je wel voor je complimentje hoor. Ik vind het ook heel leuk om in deze kleuren te werken.

Groetjes van Ineke

Thea zei

Prachtig Ineke, subtiel en door de roosjes een klein beetje kleur! Schitterend.

Slaap lekker straks!
Liefs Thea

Tinie zei

Hele stijlvolle kaart!!! Je maakt ze super mooi!!!

Groetjes Tinie

Wilma zei

Hallo Ineke,
Net voor het slapen gaan nog even een berichtje ☺☺☺ Je kaart is heel erg CHIQUE....wit met rode roosjes.
Slaap lekker en liefs Wilma

Liefs Ineke zei

Dank jullie wel lieve mensen. Ik ga nu snel naar mijn mandje. Morgen vroeg weer werken.


Groetjes van Ineke

Creation by Heart zei

Hallo Ieneke, nou je hebt mijn aandacht hoor. Ik ben al een tijdje op zoek naar ideeen over embossing en hoe ik die techniek in scrapkaarten kan gebruiken. Wat is deze kaart mooi zeg met die harten. Enne.....die muziek op je blog, geweldig. Maar ja, hoe krijg ik dat ook op mijn blog?? Morgen maar even puzzelen. Dankjewel dat je mijn blog bezocht hebt.
Lieve groeten uit Lemmer,
Henny B:)

KarinsArtScrap zei

heel mooi huwelijkskaart ineke.
ik vind die vierkantjes en rondjes ook leuk met het thema huwelijk.
en de hartjes met lint vind ik helemaal geweldig.

groetjes karin

Liefs Ineke zei

Dank jullie wel hoor en Henny, ik hoor wel of het gaat met plaatsen.

Groetjs van Ineke

Anneke zei

wat een super mooi kaartje is dit

Hannie Stoel zei

Ziet er weer schitterend uit Ineke,

groetjes, Hannie

Riet zei

Wat een schitterende kaart Ineke.

Liefs Riet.

tanja zei

wat een mooi kaartje heb je er weer van gemaakt had mallen in winkel gezien maar heb nie veel mee xxx tanja

Adrie zei

Ziet er weer geweldig uit Ineke.Heel mooi dat wit , en erg leuk die joy mallen , ga ik ook maar eens voor kijken denk ik.
groetjes Adrie

Marlies zei

Wat een super mooie kaart, heel chique! Prachtig!!
groetjes, Marlies

Corine van der Zee zei

Super leuk en lief kaartje, echt heel mooi gedaan! Moet ook nodig aan de slag maar ben nog even met de laatste kaartjes voor Zeist bezig. Daarna kan ik eindelijk aan de slag met al het moois wat wij weer gekregen hebben!

Groetjes Corine

Cobie zei

Hoi Ineke

Een schitterende kaart heb je weer gemaakt!

Groetjes Cobie

RosesMarijke zei

Wat een beeldschoon kaartje Ineke..heel erg mooi hoor!!

Mandy zei

Stunning card Ineke, your blog is beautiful.
Thanks for entering my birthday candy :)
hugs Mandy xx

Janny zei

Wat een lief kaartje Ineke,
zo fijntjes en die roosjes die er zo uitspringen, schattig.
Nog bedankt voor je lieve berichtje
Liefs Janny

Unknown zei

Wat een beaty Ineke heel mooi in een kleur en doe roosjes supers

Liefs Nellie

Sandy zei

So very, very pretty!!!!!
Sandy Dehon