Pagina's

vrijdag 15 april 2011

Tasje met eitjes


Hallo lieve bloggers,

Hier ben ik weer eventjes. Ik heb nu niet een kaartje maar een tasje met chocolade-eitjes. Ik ben morgen te vinden in de Hobbyschuur in Ede en geef daar een demo. Ik heb er weer helemaal zin in, het is er altijd reuze gezellig. Dit tasje heb ik gemaakt voor Joke.

Ook wil ik met dit tasje meedoen aan de challenge van de scrapcards schallenge.

Ik heb het lieve Tilda papier gebruikt en een clearstamp van Mariannedesign. Achter de stempel heb ik een doiley geplaatst, die ik gemaakt heb met een nieuwe mal. Wat zijn die verschrikkelijk mooi. De bloemetjes zijn van JoyCrafts, de tekstempel van Magnolia en de vlinders van Mariannedesign. De randjes boven- en onderaan zijn van een snijmalletje van Nellie Snellen.

Pas heb ik op een workshop een soortgelijk tasje gemaakt. Ik vind het heel leuk om te doen.

Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne avond en veel liefs toe.

Groetjes van Ineke

24 opmerkingen:

Sandy zei

Your project is glorious - absolutely stunning. Would somebody please tell me how I can get your blog in English. Oh how I long to read all about everything on your blog!!
XO Sandy Love that music

Noriko zei

Hoi Ineke,
Ik vind hem super leuk.
Ik vind de randjes met de malletjes van Nellie ook een heel leuk effect geven.
De stempel is ook een schatje!!
Veel suc6 morgen.
Groetjes Noriko van www.norikoskaarten.blogspot.com

Tinie zei

Geweldig wat een super geheel, alles klopt weer wat kleuren betreft!!!

Groetjes Tinie

Adrie zei

Wat een geweldig leuk tasje Ineke. Lekker vol met mooie details , daar hou ik wel van. Wat zijn ze mooi he de doily mallen , nu kunnen we ze in elke gewenste kleur maken.
Veel plezier morgen in Ede.
Groetjes Adrie

Liefs Ineke zei

Dank jullie wel voor jullie lieve reacties.

Groetjs van Ineke

*mieke* zei

Wat een super leuk tasje Ineke!!!
Veel plezier morgen...Mieke

Hanny zei

Wat een leuk doosje Ineke prachtig papier hè.

Groetjes Hanny.

Creation by Heart zei

Hoi Ieneke, Te gek, die Joke die boft maar met zo'n bijzonder en persoonlijk geschenk. Hoe maak je nou zoiets?? Waar kan ik dat leren??
Vriendelijke groeten,
Henny B:)

Agnes zei

Mooi tasje Ineke!
Hopelijk zie ik 'm morgen in het echie!
groetjes, Agnes

lenny zei

Wat een super leuk tasje Ineke
Veel plezier morgen
groetjes lenny

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wauw, schitterend Ineke, mooie details en prachtig afgewerkt.

groetjes jolande

Liefs Ineke zei

Dank jullie wel hoor.

Fijne dag vandaag.

Gr. Ineke

KarinsArtScrap zei

het is inderdaad een heel leuk tasje ineke.
heel erg mooi gemaakt.

groetjes karin

Lia zei

Prachtig tasje Ineke, ziet er heerlijk uit,

groetjes Lia

Unknown zei

Wat een pracht Crea Ineke je bent weer lekker bezig meis

Liefs Nellie

arjette zei

Hoi hoi,

wat prachtig gemaakt zeg!!!! Heel veel plezier vandaag en een fijn weekend!!

gr. arjette.

miriam zei

prachtig tasje ineke heel mooi gemaakt

gr miriam

Marlies zei

Wat een super mooie tasje!! Helemaal geweldig!
Veel plezier vandaag.
groetjes, Marlies

Riet zei

Wat schitterend gemaakt Ineke,lief die stempel.
Mooi papier en details.

Liefs knuf Riet.xx

Hetty zei

Wat een schitterende creatie heb
je gemaakt

gr hetty

Hannie Stoel zei

Dat ziet er weer supermooi uit Ineke,

groetjes, Hannie

Christa zei

leuk hoor , ook zo leuk om wegtegeven is weer wat anders groetjes christa

Diane zei

Wat mooi weer. Leuk hoor al is het geen kaart.

Groetjes,
Diane

Unknown zei

Wat is dit weer mooi Ineke , lieve kleurtjes prachtig.

Groetjes Suze