Pagina's

dinsdag 19 april 2011

Omdat jij heel bijzonder bent


Goedemorgen lieve bloggers,

Hier ben ik weer met een kaartje en wel deze keer 1 met Snoesjes van Mariannedesign.
Het zijn 2 snoesjes uit de laatste serie stempeltjes (HM9430 en HM 9431)

Ik heb een easelkaart gemaakt, alleen iets anders als een normale kaart. Ik heb deze kaart gemaakt voor Hobbyvision.

Ik heb het papier gebruikt van Mariannedesign (Pretty Papers Eline's Flowerz).
De swirl is ook van Mariannedesign en de bloemetjes zijn van JoyCrafts.

Ook het tekststempel is van Mariannedesign (CS0847).

De randjes heb ik bewerkt met een Martha Stewartpons.

Ik heb het idee van deze easelkaart van Joke.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag en veel liefs toe.

Groetjes van Ineke

27 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

je kaart is heel apart ineke, ik vind het een heel leuk idee.
hele leuke stempels en mooi ingekleurd.

groetjes karin

Liefs Ineke zei

Dank je wel hoor Karin. Groetjes van Ineke

Unknown zei

wat een aparte kaart Ineke ik vind hem schtterend en je hbt hem zo mooi ingekleurt supers

Liefs Nellie

Lia zei

Prachtige kaart, leuk gedaan zo op deze manier,

lieve groetjes Lia

Neline zei

dat ziet er super uit Ineke! Heel apart.
groetjes
Neline

Riet zei

Wat schitterend gemaakt Ineke,zo leuk die stempels,mooi ingekleurd.
Heel mooi papier en details.

Liefs knuf Riet.x

Jolanda zei

weer een toppertje Ineke!
grtz Jolanda

Hannie Stoel zei

Schitterend Ineke,
echt heel leuk een easelkaart op deze manier,

groetjes, Hannie

Tinie zei

Wat een super mooie kaart, heel leuk gemaakt en prachtige details!!!

Groetjes Tinie

Joke Mulder zei

Hoi Ineke, mooie kaart bijna mooier dan die van mij,ik heb gezien dat je mijn link erbij gezet heb heel erg bedankt groetjes van Joke

Gretha zei

Hoi Ineke, wat een aparte mooie kaart heb je gemaakt, super!
Groetjes Gretha

Caroline zei

Heel mooi gedaan!! Echt apart!

Groetjes Caroline

Wil zei

Wauw wat een lieverd is dit geworden zeg.
Prachtig zo die kleuren.
Groetjes Wil

Cobie zei

Dat is wel een hele bijzondere kaart. Heel mooi gemaakt.

Groetjes Cobie

Wybrich zei

wat een leuke aparte easelkaart! erg mooi!

Adrie zei

Je tekst zegt het al Ineke BIJZONDER dat is je kaart zeker.
Ik vind hem heel apart zo met die twee kanten.
Groetjes Adrie

Janny zei

Mooie kaart weer Ineke lieve kleurtjes ook,
ben toch jaloers op je mooie hartjes stans
liefs Janny

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

ziet er prachtig uit, leuk gedaan zo op deze manier.

groetjes jolande

Hetty zei

Wat een prachtig kaartje

gr hetty

Creation by Heart zei

Hoi Ineke, tjongejonge wat knap zeg. Ik doe het je niet na.Chapeau.
Lieve groeten uit Lemmer
Henny B:)

lenny zei

Hallo Ineke
wat een super gave mooie kaart heel
apart en dan zo met die stempels superrrrrrrrr
groetjes lenny

miriam zei

mooie kaart en leuk model zo

gr miriam

Corine van der Zee zei

Gaaf kaartje en weer eens anders zo op deze manier! Leuke stempeltjes en mooi gekleurd!

Groetjes Corine

nettie53 zei

Hoi Ineke,
Wat een mooie kaart is dit!! Heel erg mooi en leuk gedaan.
Groetjes,
Nettie

*mieke* zei

Schitterend Ineke een ideetje om te onthouden!!!
Groetjes Mieke

Marlies zei

Wat een prachtige kaart en een hele leuke model!
groetjes, Marlies

Diane zei

Wat mooi!!!

Groetjes,
Diane