Pagina's

woensdag 20 januari 2010

Weer een award gekregen


Ik heb er weer eentje gekregen!
Dank je wel Jeannette, ik ben er heel blij mee!!!
Bij deze award moet je 10 dingen noemen waar je van houdt. Nou, dat moet lukken want ik hou van heel veel dingen.
Daar gaan we dan.
1. Ik hou heel veel van mijn man, kinderen en natuurlijk onze schattige kleindochter Joelle
2. Natuurlijk het kaarten maken
3. een lekker muziekje op de achtergrond
4. zelfgebakken appeltaart
5. nieuwe kleding kopen
6. heerlijk samen een paar dagen in een hotelletje
7. computerspelletjes
8. mijn werk
9. demo's geven
10. Misschien heel saai, maar ik hou van een heel goed boek om te lezen
Zo, nu kennen jullie me weer een stukje beter.
Ik geef hem door aan Suze, Gretha en Annemiek .
Bedankt voor je bezoekje en weer tot de volgende keer.

Voor straks welterusten en slaap lekker.

Groeten van Ineke

4 opmerkingen:

Annemiek zei

Hoi Ineke. Wat lief dat je deze award ook aan mij geeft! Ik had hem al van Neline en Elly, maar ik ga er ook bijzetten dat ik hem van jou heb gekregen, ik voel me zeer vereerd, DANK JE WEL!!!

Unknown zei

Hoi Ineke
Dan je wel voor de award, wat lief van je.

En jij gefeliciteerd er mee.

Liefs Suze xx

Gretha zei

Hoi Ineke,

Gefeliciteerd!!
Ik vind het heel leuk dat ik deze award van je mag ontvangen, dank je wel daarvoor.

Lieve groetjes van Gretha

Corrie zei

Hallo Ineke
Gefeliciteerd met je Award
Ik zag dat je volgster geworden bent op mijn blog, en zo kom ik hier terecht.Ik heb genoten van je prachtige creaties, ik ga je blog volgen, zo hoef ik niets van dat moois te missen.